Felnőttképzési engedélyszám: E-001290/2015

+36 46 531 517

Kézdivásárhely Miskolcon (HAT-18-02-0016)

2019.május 5-10.

A partneriskola diákjai 2019. május 5-én reggel indultak ötnapos magyarországi kirándulásukra. Miskolc felé tartva Magyarországra az esti órákban érkeztek az szállásukra. Második nap reggel Debrecenben városnézéssel kezdtek, majd a Református Kollégium és Múzeum következett. Ezután Miskolcra indultak, ahol az iskolában fogadtuk őket. Mivel ekkor iskolánkban az írásbeli érettségik folytak, tanítás nem volt, ezért csak a projektben résztvevő diákokkal találkozhattak. A közös projekt elkészítése után elfoglalták a Belvárosban található szállásukat. Este felsétáltunk az Avasi kilátóba, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik a kivilágított városra. Harmadik nap Sárospatakra utaztunk, ahol a Vár megtekintése után a Sátoraljaújhelyi Szabadidő Központban töltöttünk el némi időt. A nap zárásaként megnéztük a Magyar Nyelv Múzeumát Széphalmon. Negyedik nap délelőtt az Edelényi Kastélysziget szerepelt a programban, délután pedig Miskolc Belvárosa. Ötödik nap reggel hazaindultak a vendégek és a késő esti órákban érkeztek meg Kézdivásárhelyre.