Felnőttképzési engedélyszám: E-001290/2015

+36 46 531 517

Péterfalva Miskolcon (HAT-18-02-0019)

2019.április 27-30.

A partneriskola diákjai 2019. április 27-én reggel indultak négynapos magyarországi kirándulásukra. A határátlépést követően Nyíregyházán városnézéssel kezdték az élmények gyűjtését. Miskolcra kora délután érkeztek, a szállás elfoglalása után Belvárosi sétát tettek. Második nap délelőtt az Edelényi Kastélysziget meglátogatása volt a program. A gyönyörűen felújított kastély és a park mindenkinek nagyon tetszett. Délután a Diósgyőri Vár megtekintése került a programba. A vezetéssel egybekötött túra nagyon jó hangulatúra sikerült. Harmadik napon egész napos elfoglaltságot jelentett Eger és Szilvásvárad. Egerben várlátogatással kezdtünk, majd a belvárosban a Líceum és a Bazilika következett. Némi szabadprogram után Szilvásváradon folytattuk kirándulásunkat. Kisvonattal a Szalajka völgybe utaztunk, majd a csepergő eső ellenére vidáman sétáltunk vissza buszunkhoz. Utolsó nap délelőttjén az iskolánk megtekintése következett. A már korábban megtervezett projektmunka elkészítésére került sor. Bemutattuk iskolánkat, majd délután Lillafüredi sétával zártuk a programunkat. A kora esti órákban érkeztek haza vendégeink.