Felnőttképzési engedélyszám: E-001290/2015

OM 203060

Központi telefonszám

+36 46 531 517

TÁJÉKOZTATÁS A 2020/2021. TANÉVRE TÖRTÉNŐ BEIRATKOZÁS RENDJÉRŐL

TÁJÉKOZTATÁS A 2020/2021. TANÉVRE TÖRTÉNŐ BEIRATKOZÁS RENDJÉRŐL

Kedves leendő Tanulóink! Tisztelt Szülők!

A 2020/2021. tanévre a Miskolci SZC Baross Gábor Szakgimnáziumába felvételt nyert tanuló szülője vagy törvényes képviselője útján az iskolába két lépcsőben iratkozhat be:


I. lépcső:

Elektronikus beiratkozás esetén a KRÉTA e-Ügyintézés felületén 2020. június 15-től van lehetősége a szülőnek vagy törvényes képviselőnek, hogy az iskolába felvételt nyert tanuló adatait beküldhesse az iskola részére a "Beiratkozás középfokú intézménybe" (BKI) folyamat segítségével. Az adatok elektronikus úton történő megküldésére 2020. június 21-ig van lehetőség (BKI folyamat záró napja). A dokumentumokat elektronikus beiratkozás esetén csatolni kell elektronikusan a BKI ügyhöz. Az elektronikus beiratkozás folyamatáról részletes tájékoztatás található az alábbi linken:

<< Az elektronikus beiratkozás menete >>


II. lépcső - Személyes beiratkozás:

A bizonyítvány leadása és a hiányzó dokumentumok pótlása, valamint az előzetes orvosi alkalmassági vizsgálat, melynek dokumentumai: 

  • háziorvosi igazolás - A csatolt háziorvosi igazolást krónikus gondozást, gyógyszerszedést igénylő megbetegedés meglétéről vagy hiányáról. Az igazolást háziorvosától tudja megkérni, előzetes telefonos egyeztetést követően.
  • egészségügyi nyilatkozat - A csatolt egészségügyi nyilatkozatot. Az áprilisban megkapott, iskola által megküldött értesítő levélben kapta meg, kérjük kitöltve hozza magával.
  • Gondozást igénylő betegségek esetén gyermeke szakorvosi leleteit.
  • A 14 éves státuszvizsgálati leletét, ennek részét képező szemészeti, illetve hallásvizsgálati leleteit.
  • Gyermeke 8. osztályos szűrővizsgálati leletét. A 8. osztályos vizsgálat, az iskolában történt meg és leletet kapott róla. Amennyiben a vizsgálat megtörtént, de nem kapta meg a leletet, a járvány miatt, kérje azt az iskolavédőnőtől.
  • Az oltási kiskönyv másolatát.

Kérjük a dokumentumokat hozza magával.

Amennyiben az orvosi alkalmassági vizsgálathoz szükséges dokumenumok ( háziorvosi igazolás, egészségügyi nyilatkozat) nem állnak rendelkezésére kérjük a mielőbbi pótlásukat és az iskola részére történő behozatalát, megküldését legkésőbb szeptember 1-ig.

Beiratkozás helye:

  • Logisztikai technikus (0010) - 9.A - az iskola 305-ös tanterme
    + védőnői szoba (előzetes orvosi vizsgálat)
  • Postai üzleti ügyintéző (0011) - 9.B - az iskola 210-es tanterme 
    + védőnői szoba (előzetes orvosi vizsgálat)
  • Vasútforgalmi szolgálattevő technikus (0012) - 9.B - az iskola 210-es tanterme 
    + védőnői szoba (előzetes orvosi vizsgálat)

Beiratkozás ideje:

2020. június 22-én (hétfő) 8 és 12 óra között.

A javasolt csoportbeosztások a járványhelyzetre való tekintettel:

2020. június 22-án (hétfő) 8 és 9 óra között Logisztikai osztályba felvett azon tanulók, akik vezetéknevei A-tól K-ig betűvel kezdődődnek. 

2020. június 22-án (hétfő) 9 és 10 óra között Logisztikai technikus osztályba felvett azon tanulók, akik vezetéknevei L-től V-ig betűvel kezdődődnek.

2020. június 22-én (hétfő) 10 és 11 óra között Postai ügyintéző osztályba felvett azon tanulók, akik vezetéknevei A-tól J-ig betűvel kezdődődnek.

2020. június 22-én (hétfő) 11 és 12 óra között Postai ügyintéző osztályba felvett azon tanulók, akik akik vezetéknevei K-tól U-ig betűvel kezdődődnek.

2020. június 22-én (hétfő) 11 és 12 óra között Vasútforgalmi osztályba felvett tanulók.

Természetesen elfoglaltság esetén 2020. június 22-én 08.00 - 12.00 közötti időtartamban
a beosztástól függeltlenül történhet a beiratkozás.

A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok:

- Általános iskolai bizonyítvány,
- Az okmányirodában kapott NEK azonosítót tartalmazó adatlap.

 

Az online beiratkozás esetleges hiányzó adatainak pótlása céljából:

- Személyi igazolvány
- Lakcímkártya
- Születési anyakönyvi kivonat
- TAJ kártya

Személyes beiratkozás esetén a dokumentumok eredeti példányát szükséges bemutatni.


A tanuló a diákigazolvány igénylésére vonatkozó kérelmét (a NEK adatlapot is beleértve) szülője vagy törvényes képviselője útján az igénylési cím megjelölésével a beiratkozást követően későbbi időpontban, a nyári szünetben a tanulói ügyintézési napokon is benyújthatja az iskolában.

 

Kovács János

tagintézmény-vezető